click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

1 Jun 2011

Beronok-ronok

Hai you all.!
hahaha.! gediks.!
Assalamualaikum kawan2 yg comel ;)
Sihat ?
aku skang berada di CC Baiduri.!
SUWEETT takk? aku update blog kat CC.
woot..woot.!
malam tadi tk sempat update blog sbb penat sangatt.!
Hihi.
nak share berita gembira ni..
tapi aku ade kelas jap agy kul 10.!!
harap sempat aku siapkan entry ni jap.!!
oke kawankawan.
ramai yang jumpe aku cakap
"NR"
siodd je perli aku, ketawekan aku ye.!!
sepakk kangg.!
hahaha.
okeoke.
semalam tengah kelas Encik Zack ,UPK call aku suruh datang pejabat UPK.!!
heppynya kawankawan.
aku dapat kolej seyhh.!!
Thanks sangat2 kepada bonda kerana mmpertimbangkan rayuan aku.
Sekarang kembali UiTM dihatiku.
hihi.
Oke kemudian, semalam Encik Zack suruh aku lantik Kelas Rep.!!
yeay.!!
dh dapat kelas rep yang diimpi2kan.
Hanif dan pembantunya Sariza.!
Good luck korangg handle kelas.!
dan selamat merapatkan diri dengan semua lecturer untuk kebaikkan kelas kite;)
Dan untuk cerita hari ni...
aku akan post malam kang ehh.!
mana bole update sekarang.!
pagi agy, tunggu ape akan terjadi seterusnya pulak.
HAHA.Gelabah tet.!!
Oke lahh semua org.
kite nak g kelas.!
TATA ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan