click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

8 Jun 2011

hipokrit pada 1 sahaja


Aku kat kampus ni,
baik ngan semua orang, harihari senyum dgn semua orang...
tak penahh carik pasal lahh senang cerita.
Hari ni aku rasa stress.!!
maklum lahh, tadi unifest.!panass gilerr.!!
so, aku penat..
org bergurau ngan aku pun aku rasa mcm nak bg pelempang.!!!
tapi sebab kawankawan baekk, aku senyumkan aje ;)
Terima kasih kerana menjadi kawankawan aku yg sentiasa menghiburkan hati ;)
Oke, desas-desus, kolej baiduri akan tiada air,
hmm, taktaulahh betul ke tak kann.
tapi pg td aku ade nampak,lori tangki air lalu menghala ke hostel siswa..
sebaliknye aku tktauu.!!
balekbalek kelas mmg lah penat, dgn badan lesu..
kawan ajak basuh baju kat mesin basuh..
tapi aku kena mandi dulu , yelaaa.. badan penat..kenalahh segarkan,
kemudian, aku sembahyang zohor.
Penat sangatt tapi tanggungjawab, rileks lahh beby .
oke, cool.!!aku mmg tunggu giliran basuh baju dari td dgn bakul kawan aku tu.
suweet sangat ade 2 ekor nate berokk memotong.!!
awakk, kolej ni mmg milik Uitm , tapi kannn... bukan awk sorang je student Uitm yang layak pakai mesin tu.!!
fikir sikit, kalau sorang dh 3 bakul..yg 20 org lagi tu mcm mana ?
muka kau mcm familiar doe.!!
Kau tu JPK,
Ehh, aku mmg dari part 1, allergic doe dgn perangai JPK Sec. B ni..
Sorry ehh aku nk comparekan dgn JPK Uitm Jengka and JPK Sec.A dan C..
Tk mcm perangai kauu doe.. menggelabah tauu ? mcm jawatan kauu tu Presiden MPP.
taktak aku bukan ckp presiden atau naeb presiden Sec.B..
ni perangai over nak mampos, pangkat bawahan.!!
Aku sikit tak jeleshh, setakat JPK, aku pun ade kena hulur borang , tapi aku tanak jadi sebab aku tk mampu nak tunjuk perangai yang baek kat student lain.
aku bukan nak ckp ape, kau JPK doe, kuasa kau bukan untuk kepentingan kau doe.!!
Keperibadian kau tu yg dijadikan contoh kpd student sec. B.
Ouhh penat.!!
kalau ikut hati mati, kalau ikut hati aku mmg aku dh maki.!!!
tapi aku fikir, aku ade agy 3 sem untuk hipokrit dgn JPK..
Kau engt aku suke jadi hipokrit ni ?
Aku baru berlatih jadi hipokrit bila aku kenal mukamuka gelabah mcm kau..!!!
doakan aku boleh bertahan menjadi hipokrit dgn JPK.
3sem je lagi Leesa.!!
sabar, sabar.!
Oke, bai

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan