click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

13 Jun 2011

Journey Segamat-Temerloh-Segamat


Hai guys.!!HAHA.
Korangg sihat?
sorry , lama tk update blog.
aku busy lahh..hee~
weyy, baru2 ni aku ade ke rumah besfren aku Suzana.
yang mana korang tanya??
haisyhhh.!!!
selalu aku cite pasal dye, takan korang ta bace??
nagess lahh mcm ni .
oke, aku perkenalkan lagi sekali Kak Sue
TADAAAAA....


Haa..tu diaaa..posing.!
mula2 engt tamau balekk kannn,
TIBE2, duk heboh tade elektrik hari Sabtu ,Ahad..
Kami, pun ape lagi, mcm dorang2 lahhhh..
duk rebut carikk bus.
HAHA.
Then, sampai2..tiket abehh wehh.!!
ape agy, Illegal lahh..
Oke2, asalkan sampai .!!
bosan betul dalam perjalanan Kak Sue, tidur je.!!
aku pun ape lagi, layan ferasaan.rinduu kat family, kawankawan.hmm, poyo je lebihh.HAHA.
Oke, sampai2, MAKAN(nasi padprik)lazattttt.!!!
Besok bangun, bapak bosan taktau nak buat ape,
dah sarapan aku tidoe agy..
HAHA..Gilerr buruk ferangaii.
Bangun tengahari, then. makan agy..petang kami jalan2..
Mula2, Kak Sue bawak pegi Tgk2 tudung kat Temerloh, mahal gakk arr..
Lepastu, kite ajak Kak Sue pegii kat Gau, Temerloh...
Kat situ ade 1 tempat jual sata.!!
sedapp nak mamposss.!!
sampai2, malangnyerrr tutup.
Pastu, aku nampak pasar.!!1
bestnyerr.!!aku mmg suke g pasar berbanding shopping mall.
sebab pasar ni, best org belibeli, mcm rebutrebut kann ?
motif utama masuk pasar nak cari karipap inti serunding ikan.!!
mavelousssssss ..
pusing2, last sekali baru jumpe.!!
yeay.!!
pastu, ajak Kak Sue balekk, tapi Kak Sue ajak pegi Tasik Temerloh.
Naek 1 bangunan ni, tinggi.!!
Aku gayat.!! bawah nampak mcm kite atas air pulakkk..
huaaa....Kalau terjun, terus mampos, don't worry.HAHA

Oke, mase untuk turun pulakkk.!!! ;)

On the way balek umah, hujannnn doeeeeeeeee.!!!
Cantik tk gambar ni ???

Oke, kemudian...anda nampakkk tak niii??
aku dh tak nampakkk jalannn.!!!
Akhirnya, sampai rumah dgn makanan yg banyakk.!!
Aku kekenyangan gilerrr duduk umah Kak Sue..
Malam, tu layan bola.
Terengganu Vs Kelantan..
Tahniah Ganu kite menang seyhhh...
Kan best kalau Johor pun lawan, bole cuti sekaki..HAHA
Esok pagi, mak Kak Sue cakap
"awal,Leesa bangun hari ini"
Sebelum balekk, kami ke kedai mak Kak Sue
TADAAA....
Akok Panasss.!!!Sedapnyerrrrrrrrrrrrrrrrr.!!!!
This the way,how they cooked the Akok..
Macam best je masaknye.!!
Sampai di Segamat Tengahari,
sementara tunggu bus kunyit yg UiTM,
yg sempit nak mati sampai tk bernafas tuuu.!
(sorry, bukan tk bersyukur..tapi, mcm korang fikir bus kuning untuk budak kecik tu d bg kite yg botot besauu naekk)ishhh..
Kami berkelah .
pacik, bus kunyit tu ckp
"buat ape berkelah sini, bukan ade pantai"
"takde pantai, longkak pun jadi lahh pacikk"
Peace...Sekian sudahh cite aku.!!Aku mengantukkk..esok ade kelas kul 8 pg.!!
Goodnight buddies ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan