click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

2 Jun 2011

dream


hai kawan kawan.
malam tadi kann.
aku mimpimimpi.
aku dan kawankawan aku..
kawankawan orientering.
Bawak kereta(haa..padahnye selalu sewa kereta)
untuk pegi aktiviti(padahnye terlalu mengharap untuk ke aktiviti OPKIM sem ni)
then, dh hari terakhir...
barangbarang semua dh sumbat dlm kereta.
tapi malangnye rashid terlepas pandang.
dye tertinggal kunci dlm kereta.
dan..
selepas habis taklimat penutupan..
di dapati kereta tu dh dibawak lari oleh tk tauu sape..
yang best dlm mimpi tu ade arwah ayah aku..
aku bgtau , aku tkde duit..dan arwah ayah aku bg.
rindunyerr saat tu.
so, kami kibutt.!nk buat report lahh pebenda.
lepas tu...aku dh ta engt citenye.
yang penting,aku gembira dpt jumpe arwah ayah aku.
dan terlampau sedihhh sbb dlm kereta tu ade lappy dan handphone kesayangan aku yg dh lama aku jaga..!

sorry lahh cite tergantung..sbb tu mimpi, siapa bole engt sepenuhnye..hihi.

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan