click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

8 Jun 2011

jenguk jap


Hai darling.!!
HAHA.
kawankawan semua apa khabar .?
mintak maaf semalam tak update blog , penat gilerr arrr beby .!!!
HAHA.
oke, semalam hari bersuara dgn MPP, etadi hari bersuara dengan PPP.?
Apakah itu semua ?
MPP, stands for Majlis Perwakilan
Pelajar,
PPP-Pegawai pembangunan Pelajar .
Oke, sem ni tk byk bersuara pun.
aku pun tade suarakan ape2..
sebab aku tau kat UiTM ni, siapa yg berhak dye akan menerima segalanye.
don't worry , kalau ade org dlm , yg bodoh pun boleh jadi pandai.
Oke, hari ni aku tk pegi kelas CTU..
hmm, bukan tamau menderma sebab semalam aku busy kemas barang.
Almaklumlahhh , baru jadi pelajar kolej balekk..
Sebab tu jugak aku tk on9 semalam. hihi..
rasa rinduu pada social networking.hehhhhh~

Oke, petang aku just tidoe je kt bilik kak sue..
sumpah mengantukkkk.!
HAHA.
skarang, nak tak nak..
aku kena update jugakk lahh .!!
kalau tinggal lama2, bersawang pulakk blog ni kann.
oke, minta maaf kerana tiada isi pada hari ini..
assignment tk menyempat agy,
sorry yaa.awal sem memang busy.
Pasal MPP, MJB(Majlis Jalinan Budi) aku cite nanti ehh.
penat seyhh.mauu tido.
and Alhamdulillah, esok kelas kul 8 dibatalkan.

Oke, bai.
goodnight semua ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan