click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

1 Jun 2011

bayi comel kau tawuu.!!

Hai kawankawan.
buat apa?
korangg.!!aku baru pas tengokk berita ni..(maklumlahh, NR)haha.
aku engat aku nak buat entry pasal kawan aku Zairul sbb dua tiga hari ni asyikk jumpe Zairul je..
tapi, lain kali jelahh.!
sbb aku tertarik dengan satu berita ni.
Pasal Mayat bayi perempuan yang ditemui di celah batu.!!
Serius, aku mmg suke sakat budak2 sampai dye nagess.!!
tapi aku buat mcm tu sbb aku geram dan sayangkan budakbudak tuu.!!
Kali ni aku tk puas hati , bile ade berita ni.!!
Aku bengang betol lahh.!
Kau tauu takk bayi tu comel.!!
Kepada yang kejam sanggup mencampak beby tu.!!
Apehal lahh, kau campakk beby tu dari tingkat 2.!!
Cube kalau aku yg campak kau pulakk.!kau takut takk?
Even ade masalah untuk menjaga beby tu, kebajikan masyarakat kan banyakk disediakan oleh kerajaan.Kau tak reti nak g hantar sana?
Ape jenis haiwan lahh kau ni sanggup buat manusia macam tu.!!

Kawankawan tolong doakan,
Al-Fatihah buat arwah bayi tersebut.
Semoga rohnya aman di sana

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan