click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

17 Jun 2011

Acap kali.

Hai.!
Assalamualaikum kawankawan.
tadi online fb..tibetibe terinduu kat mamat ni.!
heee~
masih engt lagi di entry2 lepas? HAHA.

Ni Azraff.! dye tk hensem, tp ramai budak perempuan ckp dye hensem.!!
dye budak lelaki 1st yg aku kenal kat Jengka.
lamalama kami jadi bestfriend.!
rinduulahh dekat gemoxx ni.!
tp aku tktau lahh dye engt aku lagi ke tak.
dye ni baek.walaupun dye kasar.!
sekarang dye study kat UiTM Lendu.amekk public admin.
Azraff pandai maen gitar.!!
masa aku kawan ngan dye,kat handphone tknak mcm semua lagu
hardcore.
haa..dye suke makan tomyam.!
dye ni sempoi habesss perangai.
dye lahh budak lelaki yg " belagak" pertama aku kawan.HAHA.
aku tktau nak ckp ape dahh pasal dye.
dye hebat math lebih drpd aku.-,-
dan aku sayang dye.!
tk kesahlahh dye sayang aku ke takk.

oke, dye lahh lelaki idaman aku ;)

aku dah lama suke dye,aku tk kesah pun kalau dye tak suke aku.
sebab aku tau,
kite kawan selamanya ;)

bai my arjuna ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan