click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

2 Jun 2011

Budak 14tahun blogger hangat hari ini

Aku terlepas satu blog hangatt hari ini..
dye dah privatekann entry hott dye lahh.
so, aku tk boleh update current issues pasal blogger lahh.
agypunn blog2 hangat tkde update punn. maksudnye cite ni tak hebat mana lahh sebenarnye.HAHA.
Btw, aku ade lahh baca kritikan drpd beberapa blogger lain tentang budak umur 14tahun tu.
Aku ade print screen tentang fb budak tu..
tapi aku tanak update kat sini lahh..
dah lahh dye dh buka aib dye, nty kalau aku buka lagi kang..
Haaa.!!dosa PLUS+++ free2 je.
dan aku tanak mentionkan blog dye,
sbb itu adalah hak dye untuk tulis appeape kat blog dye.
Artis Juliana evans pulakk cakap,
budak 14tahun tu tade kena mengena ngan dye, and di dapati di twitter Juliana Evans,
dye takde adeklahh kawankawan ;p
Aku pulakk tak boleh komen pape sbb aku tktau cerita sebenar..hihi.
Oke lahh tak rugi mana punn tertinggal isu semasa yang non-value tu.!
Happy blogging my friends ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan