click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

16 Mac 2011

semalam i .. agy sekali ..


cover album agy ..


hey2 ..apehal aku bangun pagi , padahal kelas tengahari kann ?then bangun2 terus update blog ..
apehall ...apehall ..apehallllllllllllllllll?
huuu~
tade hape lah wey ,
actually , malam tadi aku nak update ..
tapi .. otak fening sebab kurang tidoe kott ..
HAHAHA.


malam tadi , aku and geng truth or dare aku ..
belajar bersama2...



begitu tekun ye kawan2 ..hee~
tapi aku lewat sikit datang ..
almaklum lahh , dorang cakap guna jam jepun kann .
kebetulan Jepun dilanda tsunami ..
so , agak mencabar nak mencari jam2 itu ..
akhirnye , pada pukul 9 aku ..dh terjumpa jam tu ..
Sorry all my friends ;)
Lai2 , tgkk collections malam tadi ..


huu~


kalau nak amekk gambar ngan fairy berdua mesti ta lepas ..


dan ...




berfacebooking , padahal sebelah2 ..
lepas tu .. BOLE buat gadoh weyy ,
facebook sebelah2 ni ..hahaha.
The end~
for
~semalam i ..~

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan