click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

17 Mac 2011

sebelum tidoe

hey korang semua ;)
buat apa tu ?
dh tidoe ke ?
huu~
sebelum tidoe aku nak update jap ..
tadi aku kelas ade satu je,
pastu aku kuar dgn kak sue and rashid and saliem .
engat aku nk g pejabat pos , tapi mangkuk hayunnn penyewa sebelum kami tuu ..
cm siall.!
kejap2 .. last2 dh pukul 5. celah mana yg dh bukak kan ?
sampai aku terkeluarkan perkataan yg ta baek utk dye .
ahh .
then , dh stress pegi karok jap .
makan2 , kemudian balek .
gile babi . buat perangai teruk ke ?
ahh.
malas cite tu lah , kalau di cite memang sakit hati kann ?
tapi lu all fikirlahh sendiri .
perangai selfish mcm mereka and tk reti tepati masa mmg shit .!
"TOKEH BABI PUN BOLE TUTUP KEDAI"
pastu balek , aku pegi mandi2 , solat and pegi buat discussion .
hidup di Malaysia skang , memang sangatt sejuk ;)
then , da abehh buat discussion .
gilerr siott.!
tunggu wireless , sgtt lemfab .!
then masa balek , aku terdapat satu ilmu .
kalau nak tau bacelahh kat blog kedua aku yee .

~the end for sebelum tidoe~
no picture to share for this entry ..i am sorry ~

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan