click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

24 Mac 2011

flu ....huaaa



hai , aku sedang sedih ..
iskk.iskk.

hodohnye muke sedih aku ..
kepada manusia yg tk penah tgk aku bersedih , mcm ni lahh muke kalau aku sedih ..haha ;p


bukan hape lahh .tadi aku buat assignment dekat library dengan laju sekali .
dikedingan waktu malam kann .
adoi , duduk dalam air-cond yg nyaman kan .
100 kali ade kott aku b
ersin.!
ecehh. kalau mcm tu dh lawakk sangattt .!!
beberapa kali laa, kirenye aku bersin ..
semakin bersin, mcm biasa lahh .
air hidung pun meronta2 untuk mengalir dengan deras..
korang mesti nak yekkk. yekk. naseb korang lahh kann ,
follow blog mcm aku ni.hahaha
hari ni aku bosan lahh .
aku tk tau sebab ape .
yg penting . aku tk bole tidoe skang .
so , aku ase mcm nak buat keje atau online dan mengganggu manusia .
oke lahh ,
tata . i love ape yg i love .!

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan