click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

28 Mac 2011

sambung semalam


ayat untuk budak2 sekolah yg aku ta minat tu kann . yg entry semalam tu ..yg aku malas nak sebut negatif tuu ..
dorang ni dlm golongan yg disebutkan di bawah .
thanks my bestie BELLA ..cuz bagi ayat ni .
ayat ni memang sesuai utk depa ..
hahaha
bukan semua yaaa ..
yang tiade dlm list friends aku je .
mampos lahh nk marah aku ke hape .
dh memang lagak korang mcm tu .
aku tak penah teringin pun jumpe korang agy .


susah betul bila kena berdepan dengan orang berlagak BAIK ,berlagak ALIM ,berlagak
BAGUS ,berlagak CANTIK ,berlagak
PANDAI ,berlagak SEGAK ,berlagak UP TO DATE tapi sebenarnya semua BODOH !saya hanya bule ketawa sebab

geli perut melihat GELAGAT aneh anda :)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan