click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

14 Mac 2011

family day


hai kawan2 semua .
Selamat hari Keluarga utk semua warga IMS .
IMS tuu INFORMATION MANAGEMENT SOCIETY .
sorry , aku update cite pasa Family Day dulu baru Dinner .
First of all ,
aku nak minta maaf bg pihak anak buah aku 2A sebab ta dpt hadir ..
mejority budak kelas aku ,
ade aktiviti komander ,and MSP(Majlis Sukan Pelajar) , dan ade urgent matter kena balek .
aku minta maaf sgtt bg pihak dorang ,
aku dh 3 kali naek kan kat wall kelas yang aku telah mengingatkan mereka tentang benda ni .
dan aku tanak minta maaf bagi kawan2 kelas aku yang ade kat kampus tapi ta pegi ,
aku tak tau ape masalah budak2 yg tamau dgr ckp ni ..
semua dh besar otak ade bole fikir ..
aku malas nak marah2 ni ..

aku segan kott ,
heyy , sayang .
aku memang suke manjakan korang ..
aku harap , korang minta maaf ngan exco2 ..
korang semua budak baik ,
ade yg ta lekang drpd mulut menyebut nama Allah ,
serius .. aktiviti DIIM tade arakk pun weyy ,
dorang cume mintakk korang support fakulty kite je .
aku agy kesian , bile kawan aku abg fizi yg sanga
tt penyabar tu bole naek angin .
sayang semua ,
aku berdoa agar pintu hati korang terbuka utk pergi aktiviti sem akan datang ye .

Aku buat mcm ni ,, bukan aku ta sayang korang ..
drpd sebelum ni aku ckp ,
aku kalau bole hidup ni nk bg korang senang je ..
jangan engat aku suke2 call korang and an
ta message kat korang ye sayang .
gudnite .
jumpe esok d kelas .
make sure your assignment is done .
ta kesian ke ? aku and putput je dtg tadi ..
utk budak kelas kite ..
kalau ade korang mesti agy bestt ..
awk semua tanak kawan kite ke ?
:(

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan