click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

29 Mac 2011

Minta perhatian

Hai korang ..
aku ade satu pengumuman ..
ecehh . gelabah seyhh akuu .!!
korangg .. final dh nak start on 13th April 2011 .
Sorry if , agak lembap blog ini di update .
aku ase dah tibe masanye untuk aku mengurangkan pada social networking ..
chill Leesa ..
jap aje okayy ^_^
korangg semua .. pun staytudee ..jangan tinggalkan dakuu okay .
Love you all~
di atas adalah gambar aku yg berangan2 utk mendapat blackberry
secara percuma.
kalau aku hanis zalikha , skang ni mesti dh ade peminat aku pegi belikan
blackberry utk aku ..haha ;p
btw , blackberry yg aku pegang d atas ..
camera nye cyber shot ye ..kahkah .
sorry arr .. aku sebenarnye lebih idamkan Sony x-Pria ..
auwmmmm .!!
oke,lahh bai.
take care

AND WISH ME
MENJAWAB EXAM DGN TENANG .
;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan