click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

29 Mac 2011

Program orientering 1 Malaysia Edisi ke-2

-salihin a.k.a Pagat ..
coppp.! pagat paling nsem malam dinner tu ..
;p-



Hai kawan2 ,
ape khabar hari ni ?
ehehhh .
mcm biaselahh , kalau hari Selasa , aku mesti update blog time sebelum Zohor .
haa, hari tu aku ade ckp nak update pasal orientering yang kiteorg pegi minggu lalu tu kann ?
skang , dh bole start stories sbb aku dh kutip gmbr kat qis ..
Kami ade 3 hari .


hari pertama -register and taklimat .
hari kedua-hari berorientering and dinner.
hari ke-3-OPKIM and majlis penutup .

Mula2 , aku nak cite pasal hari pertama .
tapi tade gambar lahh kawan ..
almaklumlahh , hari tu hari Jumaat ..
malas nak berferangai over2 ..haha
masa hari pertama tu .
kami sampai agak petang lahh jugak ,
then jumpe kak efa .
pegi sembahyang asar ,
and lastly , dapatkan baju percuma..haha .
After that , we back to Segamat .

Keesokan paginye , bersembahyang Subuh di surau Admin yang mewah ;)
loveeee;)
-semua tengah ngantuk menanti bus..-


Ramai upenye peserta ..ehee~
sampai2 , terus amekk .. correspondence .jangan ko pikir rekod management je ade benda ni haa..
beratur punye lama dan panjang , sampai di meja ..
what the baik punye manusia ..
suh datang japp agy .
aku ngan Rashid beratur mmg utk sgn perkataan tu . choii~
lepas tu .. bermula lahh orientering ..
ecehh . berjalan 2 jam lebih tanpa henti seyhhh .
bapakk penat woiii .
kalau pegi shopping ta penah pulak ase penat mcm nihhh.haha

PENGALAMAN:
pehh , berjalan di panas terikk . ketika terberjalan di bawah redupan pokok , sumpahhh
rasa nikmat dan terlampauu bersyukur .

balekk2 , lepak dgn fairy and qis .
then , pegi mandi .
pehh , sumpahh nikmatt yg teramat ase tamau tinggalkan air tu ..

now , brown turn to black ..my skin is sunburning ..
huaaa...
ade aku kesah ?

kemudian , semua kawan aku lepak di dewan .
almaklumlahh , UiTM Johor mcm kami ni tuan rumah , mana ade disediakan umah rehat atau penginapan .
lalala~
btw , aku dpt tidoe gakk tauu ..
itu pun culik2 mase ..hee~
dorang ajak lepak ..
aku fikir nak sembahyang asar je then lepak ngan dorang ..
tibe2 aku nampakk port baekk kosong , kipas menghala pulakk.
sorry kawan2 ..aku perlukan tidur ..
huu~

pada malamnye , malam dinner .nyum.nyum.. sedapnye semua makanan .
i loikeeeeee .


-aku and saliem bah-


-aku dan mereka;)-



-haa ..yang ni lahh nama qiss;)
terkezut takk ?;p-


kami makan di luar, di atas jalan tar . seronoknyeee ..di bawa
h langit ,di dala
m kedinginan malam.
lepas je makan , sorry lahh ..all performance ..aku tak sempat nk tgk .
aku berjumpe ngan kawan2 aku daripada UiTM lain ..
-aku , kak za, kak efa-


bapakk arr..rinduu doe kat korang .!
oke , kemudian ..
balekkkk ..

pada hari ketiga ... nak sedih ni sbb dh nak habis..haha
hari ni gerak lambat sikit .lebih kurang kul 7 kott ..
terus ke Balai Bukit Kepong ..

-betul ke aku mcm pegi rombongan sekolah rendah ?kak sue yg ckp-




-this is call monument ye kawan2 ;)-


aku fikir ,
OPKIM pegii umah penduduk ..barulahh seronok
homist ngan macik2, pacik2..
tapi anganan itu harus ku lenyapkan begitu sahaja ..
mula2 , aku ta sedar ..kite prg kat situ ..
Then Syakir yg gtauu .
naseb baekk syakir ferasan tempat tu ..haha
Zack siap tipu aku, cakap komunis dalam tu masih ade.
eii . abeh bile dye meninggal Zackkk ....!!!grrr.!
lepas tu sampai2 .. aku pegi melawat dlm tu dulu ,
amekk2 gambar ..
-kereta ape ehh ? dye ta bgtauu ..;p-



boleh lihat paras banjir pada Tahun 2006(berwarna merah)
Tahun 2011(berwarna biru )
kalau ade kat situ mmg aku dh mampos akibat lemas-

-buat ape tah budak2 tuu-


dan baru tolong mengecat .
-aku lahh yg cat bahagian situ ..kahkah ;p-



-weii , tolong amek gmbar aku agy sekali ;p-


pastu satu geng kami dh penat..kami lepak arr .
.kat belakang balai tu ..
ade sungai ..
seronokk . tenang seyhh .hee~
after tu , pegi ke majlis penutupan di Stadium Mini Pagoh .
dan, we off to Segamat .
The end of Program~
Penat tapi pengalaman , pengalaman itu menyeronokkan , it will being in my sweet memories.hee~
-kiteorang semua tanak kawan Syakir ke ? heee~ ;p-



-muke aku nak tension apehallll ?-


-pagat terkenang mase mude lahh tu..haha ;p-


-rashid , aku , syakir ;)-


poyo gilerrr .;p
bai !


heppy ending~

GENG AKU
Nama Kumpulan : Truth or dare.
Di tangga : 42 /
weewiitt..
top 50 kot drpd serat lebihh .
hebakk .! thanks all my partners .
love you .meet you again .

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan