click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

15 Mac 2011

dinner FPM

Inilahh aku pada malam tu . .

hai korang semua .
ape khabar hari ni ?
dinner FPM ..
FPM stands for Fakulti Pengurusan Maklumat .
Okay .
Bagi aku dinner okay lahh . not bad .
Sorry lahh , jangan heran why , i didn't post gambar makanan .
huu~
makanan serius ta sedap ..
sebab ade ayam yg rase buruk .
i don't think soooo ..sebab ayam tu terbiar lama ..
okay , itu je .. yg ta best mase dinner.
opss , one more .. koktail itu sedap .
Jemput makan koktail kawan2 semua . .

yang lain ,
kawan2 punye Persembahan bestt .!
then , semua orang sangatt sporting .
i loikee ..
hee~
lai2 , tgk persembahan pertama masa malam tu ..
.



so , how about it ?
nyanyi mcm pegi karok je ke ?
hahaha .
btw , tadi miss tnye ..
Leesa awk , dh biasa perform ke ?
hee~
then , lai2 ..
tgk gambar2 yang aku amekk .


aku ngan abang ..
comel dan baek
Hafizi Mohamad

Aku dgn dayah ..my classmate


Aku ngan Kak Suezana . .
She is one of my partner of performance that night .

Aku dengan Syamil Sahron .
My x-schoolmate


And inilah ...
MC Perempuan
Ain Diyana ..


MC Lelaki
Haziq Zainal ;)


Sekian sahaja .
Assalamualaikum w.b.t


Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan