click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

23 Mac 2011

awan mendung

hai2 ..
ape khabar ?
hari ni .. aku tade cite yg menarikk.
ecehh.! menipu sangat .
aku ade bnde nk cite..
tp esokk2 bole ?
oke2, tayahh lahh nak bajet touching dengan aku ..
aku bgtau sikit pasal hari ni ..
aku bangun pagi .. dengan bangga nak pegi kelas BEL..
di tengah jalan sir anta msg ..
he will arrived late ..
yaa.! skali aku yg late.
ahaa. choii~
then , abeh kelas ..
we all mcm biase breakfast together .
dan kemudian balekk.
sumpahh heaven bile tgk katil dan cuaca..
Kelas semua batal pulakkk..
nyummmy.! my bed ..love youu sooo much ;)
then , aku guling2 sampai tertidoe.
pukul 2.30 , buat assignment dengan kawan2 kat library .
kemudian ,
dh abeh buat assignment pegi pasar.
balek tuu . maen fb jap.
then stdy sikit..
almaklumlahh, esok kann test .!
i love test.hee~
tapi utk pengetahuan semua ..
agy 1 bab aku tak bace.
aku harap bole sambung esok pagi .

dan

aku tak sihat skang..
tekak sakit . asekk bersin .
dan.. flu .!
Ya Allah , sembuhkanlahh aku dengan cepat ..

Oke, aku tgh jeleshh dengan syamil and friends sbb esok mereka bole balekk umah .
sumpah rindu all my family .!!!
and . dh abeh utk entry kali ini .
maaf . terlalu simple dan tiada gambar utk entry kali ni .
mahapkan aku .
almaklumlahhh , org tak sihat memang mcm aku .
haha .
gudnite and wish me luck for tommorow ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan