click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

21 Mac 2011

Life full of suprise .

SUPRISESSSSSSSS ..
Heppy birthday to you , heppy birthday to youu ..
(words yg suke digunakan oleh geng kami yee)


Wahh , banggalahh salah seorang follower blog aku ..
hee~
kenapa aku ckp mcm tu kann ?
nk bg dye terasa ke hape ?
hello , aku tade lahh jahat ..asek2 nak menyakitkan hati org ..eheh~
aku ckp cmtu just ..
tittle of her blog is ..
LIFE FULL OF SUPRISESSSS ..
lol.!
serius hari ni mcm suprisesss kott.!

ehehh ,
bangun pagi ..
kejut kawan2.
tp akhirnye aku siap dulu .!
ouhh , suprises yg pertama untuk akuu ;)
bile aku siap dulu .haha
then kami pergi kursus orientaring ..

sila pusingkan kepala anda . benda ini memang agak mencabar ye
I talk about it ,already and Kak Sue ask me for same answer .lol;p
again and again ;p
malam , online.
sumpah terkezut ..
x-couple aku dh tunang..
congrats .!
semoga kau bahagia dgn tunang .!
SUPRISESS yg ke-dua ..

online2.. tibe2 terbuka pintu hati nak buka page fb x-cpl aku agy sorang ..
merupakan kawan baek kepada x-cpl aku yg dh tunang ni ..
sebelum ni , dye ade ckp ngan aku dye dh ade gf .. and die terlampau sorokkk gf dye.
tibe2 , aku nampak ade org post kat dye link blog .
so , gf dye yg baru ni golongan blogger jugak lahh .
before this , aku dh penah masuk blog gf dye ni ..
but aku tade lahh teliti sangatt . sbb aku tk minat blog dye ..
bukan ape , masing2 ade citarasa tersendiri .
then , aku kan memang excited bile nampak link blog ..
aku bace2..
omai...ape2 kauu nak sambung lahh.
so suweeeettttttttt ..
dye bg x-boi aku choclate ..
jeleshh..jeleshh..
hee~
masalahnye ,
x-boi aku penah ckp mcm ni
"dye gf je kott ,belum wife agy"
woott..woott..
paham2 lahh sendiri maksud aku ..
kalau tak faham , bole kemukan soalan di chat box ye ..hee~
itulah suprisess yg ke 3 .
hoho~
then ..i dedicated this song for my x-cpl .
Izzat Fahmi , i sayang you .don't ever forget me .dan semoga berbahagia ;)

btw , aku nk bgtau korang .. esok kelas madam azura tade.. so, bole tidoe lambat .
tata korangggggggggggggggg ..

2 ulasan:

Big Girl berkata...

cm nama blog aku .. huhuhu .. ngee ~~~ .. TROS aku suka post ni.. HAHAHAHA

bayi beriman berkata...

sengal punye atye ..choii~

secebis senyuman

Tajaan