click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

28 Mac 2011

line laju , rugi tak update

hai semua orang ...

aku baru balek orientering ..
engat hari ni nak update pasal orientering , tapi belum kutip gambar2 kat Qiss .
so , aku amek keputusan untuk buat cite zaman mude2 ..cewahh .!
kenapa aku nak buat cite pasal ni ?
yelaa , tadi teman Rashid makan ..dye tnye aku penah duk mana je dulu .
Lahirnya aku pada tanggal 3 January 1991 , di Hospital Daerah Tg.Karang.
Lahir2 , aku terus dibesarkan di Kuala Lumpur..area Setiawan
gsa .
Sekolah kat :
  1. Sekolah Tadika Safa , AU2 Taman Keramat.
  2. Sekolah Keb . Wangsa Maju R10
  3. Sek. Men. Desa Tun Hussein Onn (DTHO)
Dan kemudian aku berpindah ke Cameron Highland .

Umah aku kat Brinchang .
seronokkk duduk Cameron ,ta penah berhenti Strawberry dlm peti ais , mama buat jem . pastu umah save beb.!tayah pakai air-cond ,kipas ..!!
makanan kau letak luar pun tak basi , even kari ...dye jadi beku beb.
kemudian,kat sana makanan yg paling aku suke...
  1. Seafood goreng tepung kat Pasar panjang tu ...sedapnye. rinduuu .
  2. Gula2 honey yang warna turqoise tuuu .
  3. Ais Krim strawberry kat umah Hj.Khairani .. sedapppp .!!!
agy satu kawan2 , aku lupeee ..
aku suke makan biskut ..(BITZ) pastu bubuh jem strawberry , peh makan mcm breakfast beb.!;p
sorry ehh , pasal Cameron aku cite panjang sikit , sbb tak ramai org penah duk sana .
Masa aku duk Cameron , setiap hari bunga hidup jadi perhiasan .
kat sana , macik2 cleaner pun speaking English .
Lepas tu , kalau over pakaian , nampak cm sakai doe.!
baek, kau pakai simple je .haha
Cameron , baju lambat kering .!
lepastu ,ta bole buat homework malam2 nty tangan kite beku , ta bole bergerak sbb kesejukkan.
tidur pakai selimut yg paling tebal , kalau bole carpet .haha
boifriend duduk belakang umah je . bole sembang kat belakang dapur.kahkah

Sekolah di Tanah Rata : Sek.Men. Sultan Ahmad Shah .
masa PMR : taraf pelajar : pelajar cicir ..iskk.iskk..kesiannn ..haha ;p

Seterusnya , aku berpindah ke Kuala Selangor ..
wooott...woott..

Sekolah di : Sek. Men. Sultan Abdul Aziz (SAAS)
sekolah sini ,sumpah tak best . aku tak suke ! nak tau sbb ape ? alahai ,
aku malas lahh , nak sebut pasal negatif , lain entry bole ? hee~

Disamping itu ,(ahaha ...)
Aku bersekolah tempat nenek aku mengajar

Sekolah : Sek.Men .Sungai Burong.
SPM : Taraf Pelajar : Pelajar tumpangan ..(kasihan lagi sekali)haha .

lepas je SPM , aku bekerja .
sekejap je . 4 bulan kott .
then , aku sambung belajar di



Kolej Poly-Tech Mara Batu Pahat..
amek course : Dip.in Computer System and Networking .
mahal pulakk stdy sana . but fun .!
aku aktif koir .
seronokk .kawan2 bestt , senior the best .!!
rinduuu dorang semua .
rinduu BP Mall kesayangankuu .haha
tapi belajar kat sana 1 sem je .
mahal seyh ,

then dapat tawaran di UiTM Jengka,Pahang .
Pre-Comm.
rinduunye kalau ckp pasal Jengka .
semua memories kat sana ..
the bestttttt ever .!
dapat kawan2 yg sgtt persefahaman ,
di Jengka tiada senioriti .
seronokk , fasiliti terbaikk .
selesa .

kemudian aku sambung Diploma in Information Management di Segamat .
ta sangka satu course dengan kawan KPTM aku Mieka .
sekarang dye senior aku ..
Syamil, Zara , dan sape agy yg aku ta taip ni ...(yg terlibat)
dulu sekolah ngan aku , dan rata2 nyee korang dh Part 4.
sekarang aku rapat dengan kawan2 di bawah ..


Love you all , my friends .
I am very appriciate our relationship .
Hopefully , we are friends untill we die .
tata ;)


Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan