click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

10 April 2011

strongly


hai koranggg .!!
aku benci dgn proposal record management.!!
dye buat aku susah .!!
aku tak suke lahh buat kerja mcm ni .!!!
korang cuba pikir .
UiTM takk bagi kami budak part 2ni nak melawat sana sini untuk tgk bagaimana dorang buat kerja kann .
budak mcm kami ni hanya dapat bayang
an drpd cite ????
bole aku ckp perkataan tak baik tak skang ?
kalau kau dgr cite drpd org , korang nak caye takkk ?
eii . aku tak suke buat benda ni .
aku sedih lahh buat benda ni , kalau tak sebab aku fikir mama aku . memang aku tak hamakk lahh nak buat benda ni bersungguh2 .. aku benciii betul.!!!
di dalam kelewatan ini kan .
sorang partner ade masalah nak settle kan saman berkurun . ahh . ape bole buat dh itu masalah urgent dye.!!!
sorang agy kawan , hadir untuk tgk movie .
bole datang bile2 mase yang dye nak buat !!!
serius aku stress.
naseb baek ade rashid rosman . sekurang2 nye ringan sikit beban aku .
woiii.!!!! tak risau ke pasal carry mark ???????!!!!
wey , serius aku ase malas nak buat baik ngan orang doe .
aku dh dpt ase mcm ade org amek kesempatan kat aku .!!!
PLEASEEE lahh.!!! jangan pikir masalah korang je.!!!
korang fikir aku yg seklalu hepy ni TAKDE MASALAH??
eii .!!!!!!!!!!
kalau ikutkan hati ..aku mg dh ta hadap nak buat rekod management ni!!!!
aku dh malas nak taip.!!!!
aku harap aku masih boleh bersabar .!!!!!

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan