click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

7 April 2011

Jay si Lebah.

Hai kawan2 ..minggu lepas aku cuti tapi tak balek umah.
aku pegi Jay bee lahh wey .!!
yg paling best. malam sabtu aku g Danga Bay .
First time weyy aku naek basikal yang dalam cite Mickey Mouse tuu.
oke , aku nak share gambar2 sepanjang di Danga Bay ;)


-aku and Along-


-aku and Along agy ... -


-aku and Along agy-hee


-malas nak ckp dahh-


-akak girl and Along-


-Kak Girl jage basikal jangan elangg tauu. hee~-



-peace korangggg;)-


-Along cam nak menari pun ade;p-



-cantik kann amekk gmbr kat pokok buluh-


-kaunter rent bicycle-


-Marina Hotels-



-bukan rent kapal tu okee-



dan sekian. malas nak update sebenarnye. hee~ bai.!

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan