click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

18 April 2011

risau


hai kawan2.
hari ni aku bangun pagi ..errr.. pagi ke ?
hee~
lepas tu aku cari makan tengahari bersama kak Aien and Kak Sue .
sorry lahh aku malas nk upload gmbr dorang berdua lahh..hee~
lepas cari makan.aku terus balekk bilik .
sorry , lahh kak aien and kak sue. kalau dh naikk bilik
korang ... sumpahh malas nak turun balekk.
haha
oke , lepas makan .aku mengemas sedikit pakaian aku.
yelahh dah nak cuti sem kann .
baru aku sedar yang bilik ni kecil apabila dipenuhi dengan barang2 aku.
hari ni aku mcm stress beb.!
sikit2 nak marah.
haisyhh.!
dlm2 kemas2 tuu .
tibe2 aku tergerak hati nak buka fb .
adoii.!
tgk2 Rashid send carry mark human comm lahh.!
FCUK punye jiran.!
markah aku sikit gilerr beb.!!
nampakk sangat kepandaian aku.!
aku semakin lahh rasa nak marah2.
tibalah waktu zohor.
aku sembahyang, then bermula lahh pembelajaran .!!
Pagi sampai petang.!!
1 chapter je woiii.!
malam ,aku study agy weyy . tp ade makhluk yg bawak kawan dan memekak .
dh arr aku ngah bengang..!
then aku amekk keputusan utk ke bilik k
ak sue.!!
Omaigeddd(Oh my nugget)
upenye dye kat bilik stdy yg seberang bilik aku tu je?
haisyhh.!
aku mmg suke exercise mcm tu .
kemudian . aku lepak ngan dorang .!!
pehh , ta sangka sampai chapter 5 pulakk aku study .!
then , aku mcm dh tak tahan untuk meghadap buku .
kemas2 .
dan dh siap basuh beg2 pulakk .!
dan .aku stress sebab
cary mark aku tk tercarry .!
Omaigedd again.!!
Semua orang aku minta maaf banyak2 jika ade tersalah dan terguriskan hati korang .!!
Aku harap, aku still bole sambung sem depan .!!
Ya ALLAH ,ampuni Leesa Ya Allah .

Fyi , Aku fall in love skang .(haisyhh.! sempat agy)

3 ulasan:

LuVLyiZzAti berkata...

::Erm..adikku..jgn la rsau sgt psal carry mark tu..jnji kta perform yg terbaik wktu final k..kdg2 bila carry mark kita rndah,effort ntuk kta study..lgi tggi..so,kta akn perform kt final nnti..ppehal pn..good luck and chaiyok2 k!!.....don't worry,be happy my lil sista..=)

bayi beriman berkata...

thanks akak comel . doakan saya yang baik ;) <3

LuVLyiZzAti berkata...

::Ok adikku..akk sntiasa mdoaknmu..hehe

secebis senyuman

Tajaan