click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

16 April 2011

Bahaya menulis blog


Hai kawan2 .
aku bosan lahh hari ni. tadi petang aku mengadap buku rekod je .
haisyhh.!
poyo gilerr kann ?
hahaha
oke , ade kawan aku anta message .
bile nak masukkan gambar dye kat blog aku ni haa.
hee~
minta maaf lahh kawan2 .
aku bgtau . aku bukan nye rajin sangatt update blog ni.
sebab ..
satu entry ni..untuk berjam2 beb.!!
bukan sebab ape, edit jap, edit .
almaklumlahh , takut ade orang terasa . hee,
tapi kadang2 . aku dh edit sana sini pun ade gakk ar yg terasa.
minta mahap ehh kawan2.
so, ape2hal pun tnye dulu kat aku ehh .
hee.
i love you all ;)
kepada semua blogger seperjuangan .!!
hee. senior2,junior2 blogger ..
berani kerana benar , takut kerana salah ..
heppy blogging .;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan