click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

11 April 2011

inikah dugaan yang kuterima


Hai korang semua.
tengah buat ape tuu ?
sorry , selama beberapa hari ni. .
aku sangattt busy mengalah kann semua org penting dalam registry .
HAHA
okayy2 .
Aku sebenarnye nak mintak mahap kepada semua orang kerana :-
  • mama sbb jarang call.
  • kalau aku jumpe korang, aku tk senyum dan berkerut dahi.
  • ahli group aku kalau aku terbuat sakit hati korang .
  • rakan2 facebook, tk senang dgn kata2 aku.
  • babi dan kawan2nye (carutan) sorry sbb aku tersebut nama korang time bengang.
  • buku kerana aku tak sentuhnya.
  • kakak2 bilik yg terpaksa jadi mangsa melayan karenah aku sbb aku tension.
Ini semua berlaku adalah
berpunca daripada die ni.!!!

Minta maaf sekali lagi ,
aku dah nak senyum balik mcm biasa setiap hari .
dan dengan RASMI Kelly Leesa divorce with Mista Proposal.

Dan Terima kasih banyakk2 pada ahli group aku ..especially Rashid Rosman .

Seriusly , benda niehhh susah giler ...
buat aku bengang , menangis , dan gila .
HAHA.
byee you all ;)




Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan