click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

20 April 2011

Heppy birthday Kak Suezana





Hai korang semuaaaa.
ape khabar hari ini ?
Hari ini, aku bangun tidur and belum study ape2 ..
bangun2 .! mandi2 ..
sembahyang dan terus outing .!
-muke perempuan mude yg comel kekenyangan-

aku ase kak sue mcm tanak kua...
then aku buat alasan dh stress lahh hapebenda lahh untuk keluar. hee~
PADAHALLL.!!
aku nak ajak dye kuar makan.
hari ni kan birthday dye.!
-gigih bawakk note nak mengajar aku-

bajet bulan 8.!
haisyhh.!kak sue dh makin meningkat umur.. di tulis dlm fb dye..
ermm.
nak tauu takk ?
dye punye wishes on her birthday ?
jeng..jengg.!
ini lahh.!
haisyhh.! dye mauu khawin mehh ?
org tua ni kann . bile ditanye tiade boifren..
tapi dye ade kawan lelaki yg sangattt rapat ..
nak tauu sape?
suprise utk korang kott.!!
korang tunggu jelahh ehh ?hee~
Btw, sepetang aku ,kak sue and
-die syahdu melihat kawan yg kekenyangan di hadapan=,=-

kinah menghabiskan masa di McD.
Sorry lahh Kak Sue tade hadiah .!almaklumlahh, kite mmg ta reti nk belikan hadiah org ..!
sebab tu time birthday kawan2 kite dpt belanje makan je. huu~
Heppy Birthday .Semoga kita semua dimurahkan rezeki .
Mana entry pasal birthday mama saya?
ehemmm.
wait yaa kawan2. belum balekk agy nak celebrate. tunggu cuti sem. masih bole diterima kann ? hee~
bai.!

2 ulasan:

LuVLyiZzAti berkata...

::wah..ok..nk tggu birthday akk lak..hehehe..xsbr la..=P

bayi beriman berkata...

haha . bersabar lahh akak yg comel ;)

secebis senyuman

Tajaan