click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

28 April 2011

Pengubat.


Hai kawan2.
aku baru pas clearence kann bilik D160.
okayy . bilik mmg dh cunn.cunn. bangg.!
haha
tadi petang,aku g beli tiket balek on 1st May 2011.
Kemudian , cari jajan2 sikit untuk cousin2 aku ;)
Iqmal and Wan yg comel ;)
kemudian aku ke McD..
-kak sue mmg rajin layan karenah aku-

bukan disengajakan ke McD..
biaselahh . aku kalau ase mcm tak sihatkan..
memang mengidam bubur ayam McD..
g sane mmg utk makan bubur je..
-err..err..bukan bubur jelaa.. pie apple skali;p-

Lepas makan bubur confirm, sihat .!
haha
oke, tibe2.. lelaki yg bernama besfren aku tu..
-kenapa ntahh ,beriye sangatt nak amekk gmbr ariny , nk masuk blog aku lahh tu ;p
comel mcm beby takk pakai snow cap dan senyumm lebar2 cmtuu ? haha -


Rashid lahh sape agy.!itu pun nk tertanya2..
ermm . oke, upenye dye g makan di KFC .!
after kami makan di McD..
g lahh jumpe mereka2.
dah tuu ?
cite pun tamat ..
tade ape pun yg best hari ini .
melainkan makan McD .
tu lahh, aku nk gtau korang..
kalau aku sakit mudah je ubatnye ..
Bubur ayam McD,.
parapp papapa..
I lovin it ;)

so, boleh tak aku nk ckp aku dh terubat skang ?
pegi makan bubur dan 2 kawan baek berada di samping aku .?
Thanks kak sue and Rashid ;)
korang mmg best .ngeeee~
;)

-taraa .. my besfren kak sue-

opss.! syakir and ..
copp.!pagat yang paling hensem punn ade ;)

Bai, semua orang ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan