click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

26 April 2011

note nilai RM10

Hai korang .!
aku yang biase korang kenali ..
suke berkongsi cerite..eheh.! ayat nak poyo melampau.!
haha.
oke, tengah aku lepak2 maen fb kan ,
tetibe kawan aku tanya Kate S't tu sapee. yelahh .
mase tu aku baru anta kat inbox Kate asal remove aku .!
haha.
PADAHALL kate buat fb baru pulakk .!
okay .. bile dh sebut pasal si Kate .!
aku terus arr cite kat roomate aku..
aku teringat satu kisah .
time kat library KPTM .!
haha .
sedang asyik study .. haha (poyo, mcm tekun sgt aku study)
TIBE2 .. macik library a.k.a Lady gaga ..
eheh . sorry aunty terbagi nama you suweet sangat pule.!
Kching..kching..(bunyikk loceng mcm tak diizinkan)
Kate dapat surat cinta bernilai RM10.(saman lahh wey.!!)
terus senyap satu meja kiteorang semua. hahaha.
lepas habis je cite yg aku cite kan kat roomate2 aku tuu .!
kami teruskan study(ayat nak menggelabah)
TIBE2 ...
ade benda yg buat aku bengang dan aku TERcarut.!
then, roomate aku perli aku .!!
dye bg aku bnde ni.!
HAMEKK KAUUU.!

dan
ini roomate aku
si Kak Ain
HAHA;p

Oke, bai .!

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan