click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

7 April 2011

aku tak suke hipokrit



hai , hari ni aku nak cakap pasal diri aku.
Ramai orang bile aku suruh describes pasal diri aku..
mereka akan jawab
"LEESA.!!!MULOT PAKAI LEPAS.!!"
Sorry kawan2 .
aku jadi mcm ni .. bukan ape .
aku dah pernah terkena selalu menjaga hati orang , dan menyimpan perasaan terasa aku untuk jaga hati orang lain.
yaa, pekara tu memang baik 'MENJAGA HATI ORANG'
tapi sebaliknye berlaku .. jika aku terlampau jaga hati orang maka, pada akhirnye aku yang akan sedih bersendirian .
So, aku dh lama memegang pendirian 'CAKAP JUJUR TANPA MEMIKIRKAN PERASAAN ORANG LAIN'
supaya aku tanakk sedih . aku benci perasaan SEDIH.!!!
Dan akhir sekali ,
AKU KAWAN NGAN KORANG SEIKHLAS HATI AKU, MACA
M MANA KORANG KENAL AKU, MACAM TU LAHH PERANGAI SEBENAR AKU .
Don't worry , aku bukan kawan yang jenis lupekan member , tapi ape yg aku buat semuanye ade sebab. !
kalau ade terasa hati ngan aku, nak tau pape pasal diri aku..
datang je tanya depan aku, sebelum aku terdengar drpd mulut org lain..
aku berjanji takkan marah.!!yang penting , ckp dgn aku tu penuh polite.
oke , bai.!
-peace all my friends.!!
mulut aku memang jahat , tapi
aku tk penah simpan dlm hati benda yg dh lepas ,
kasar2 sayang yeww.!-
SUMPAHH.!

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan