click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

9 November 2010

tidur dan bangun

hye hye . .
korangg sihat ?
kenapa aku pilih tajuk atas ni ?

haa . .
tuu yg aku nak bgtau skang . .
tidur =pejam
bangun = celik . .

pejam celik , pejam celikk . .

firstly , aku dpt UITM Segamat . .
so, far i thought that here is awesom place . .
before this punn . .
aku mmg ta fenah smpai segamat agy . .
laaa , upe2 nye segamat ni jiran bp je . .

haaa . . mule2 aku . . nampak papan tanda UITM ni . . aku suh driver slowkan pemanduannye . .
hati aku semakin meronta untuk merasakan yang segamat tu jauh agy . .
padahal dh masuk gate besau UITM weyyy . .
hmm ,
nak buek cmne . .
okay . .
sampai je aku kat UITM ni aku terus reg. than . .
aku diantara org yg terawal sampai lahh weyy . .
kenapa aku dtg awal ???sedangkan hati aku meronta untuk lambat sampai di sini . .
Yelaa .. aku sangatt mengharap agar aku dpt bilik bawah . .
mase aku study kat jengka aku dpt bilik atas sekali weyy . .
sumpah mmg jarang lahh aku balek bilik ..
so, kirenya aku jadikan kejadian yg lalu itu sebagai pengajaran lahh . .
oke after reg.
aku dapat kolej Baiduri . .
than , that's great .! seperti dirancangkan aku nak bilik bawah , , memang Allah makbulkan . .
Thanks Allah ;)
Okay , dgn hati yang riangg . .
aku terus menuju ke bilik tuuu . .
Omg.!!!
Aku memang terkezut gilerrr . .
apekah ?
tengok2 katil ade 20 bijik kannn . .
upe2nyee . . kegembiraan aku hanya seketika .
aku dapat dorm lahh .!
sedeyhhh seyhh .
btw, thanks gak arr sebab aku ade tempat berteduh . .

Aku lalui hidup di dalam dorm . .
KOMEN :
Okay arr duk sini , but sumpah nak study and kesihatan plak tak terjamin yelaa . .
tutup lampu kul 4 pagi baru tutup al maklum lahh , ade sesetengah makhluk yg bangang .!
tak tau waktu tidur dgn waktu aktiviti . .
then , bukan semua org satu kepala ngan kita kan . .
bayangkan lahh 20 org then kena tuduh bising jelaa . . kalau ape2 masalah je , org akn ckp
"budak dorm lahh tu"
but tak semua benda kami yg buat salah .!
ermm , agy pun benda tu dh lepas . baek aku lupakan aje kan ?
hmm . .
ape agy aku nak komen ??
haa , aku tau ade d antara ni saling kutok mengutok belakang2 .
ni utk mereka2 . .
"woii.!!pengecut.!!kalau berani ckp depan lahh bangang.!"

oke tu je komen aku ,
sambung balik cite tadi . .
haa . .
tadi aku baru je anta barang kat umah makcik aku .
then , aku dh stdy arr sikit .
pastu skang aku ngah pening kepala . .
ape aku nak cite sebenarnye ?
ntah lahh .
act, aku ngah pening ni mmg aku cite tongang terbalekkk . .
oke lahhh wey ,
yg penting aku balek after MGT.!
by kamu semua ;)

wish me luck for my last paper for this sem . .
MGT 162 ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan