click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

17 November 2010

Salam Aidiladha

hepy besday u'olls ^_^(salah seorang adalah beby)


Hai , hati tgah hangin ni . .
hmm . .
kenapa lah ? penatt lorr .
aku ase raya Aidiladha kali ni sgtt best beb .!
mungkin sbb semua family balekk kampung kan . so , fun lahh .
Then , tadi celebrate besday semua family y lahir bulan Nov . .
tadi bangun tidoe . . kami bersiap , ke pusara Arwah ayah, nenek, atuk . .
then pegii hantar makanan jap kat kampung Arwah ayah . .
ade nenek siti ngan cik kecep je..
then kami balekk semula ke rumah atok ;)
Jom tgk beberapa gambar yg sempat aku upload . .
sepanjang kami di rumah atok . .


ini tuan rumah .Tok Ketua ngan isteri . . kamu semua kenal ?


tetamu girlsss . .yg turut memeriahkan majlis


tetamu lelaki yg turut hadir
gambar makanan wajib aku amekk utk melaparkan perut korang sebagai pembace setia .hee


perempuan2 cantik ;)paling cantikk baju biru tuu ;)

Alamakkk.! gambar kek mana ? sori arr bro , gwa lupe nk captured . .
btw , aku bgtau kowg jelaa atas kek tuu . .
yg lelaki gambar superman ,
kek budak2 perempuan gambar Minie Mouse ;)
Palingg sedap kek Minie Mouse.!


ok,then . the end for today .
thanks for reading . .
dan . . sori sbb kadang2 je entry kat dlm blog ni .
almaklumlahh , aku kat umah ni hanya meluangkan masa utk keluarga tercinta
(sambil buat muke sbb ayt ni poyo;p)
padahal byk bejalan .hee .
oke , tata all my dearest ;p

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan