click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

21 November 2010


Korang tertanya2 takk asal aku letak gmbr kat atas ni ?
lansong tk menyelerakan korang ke ?
memang arrr kann . . korang nak yg sedapp je .
ceyh.!
Korang tunggu arr ,kalau sempat nty aku upload yg dh masak . .
kerang ni khabarnye , mama nak masak kan aku sambal tahun . . gilerrr mavelousss ;p
haa , korang mesti ade yg tak tau kan , masakan tu cmne . .
tunggu entry pasal masakan tu okay ;p
eceh , dh mcm chef aku . . padahal harem masak ;p
sory arr . .
entry kali ni agak sexiest .! (terpaksa menangung dosa lebih siket entry kali ni)
ye arrr . . baru bangun tido terus kena kopek kerang . .
TU LAHHH , LEESA ... TANGGUH KEJE MLM TADIK AGY .! ;p




p/s : korang rileks ekk . .
aku manusia biasa yg tak lari
dari melakukan kesilapan . .

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan