click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

19 November 2010

Leesa , buat ape pagi ni ?

hari ni berbaju kurung berwarna turqoise;)



minuman favourite . . apple juices ;)
apple juice ni more delicious than apple juice secret recipe~

Semalam aku g berurt sbb aku ase sakit belakang . .pehh , risau gak kan aku ,
sbb mase aku kat kampus aku selalu minom air coke . .
then hari ni oke siket . .
mulai ariny aku akan selalu minum susu anlene utk meguatkan tulang . .
yelaa . kite harus menjage tulang seawal umo 19-50 tahun . .
oke2 ,
kite cite pasal hari ni lak .pehh , mule2 tak larat bangun kan , then after aku urus diri , aku basuh kaen baju aku
pakaian aku yg aku basuh pada hari ni . .
memang kalau baju aku je satu ampaian sbb tu aku basuh 3 hari skali .
kasi kepam bauu .haha
korang geli ?
lantak korang lahh bukan korang yg basuhkan baju aku ;p


dan terus ke kantin tolong mama aku . .
ariny ary ni ary last mama berkantin utk thun 2010 ni . .
so, tadi kteowg kemas2 kantin lahh . .
gonna miss nasi lemak MaCik Kantin SK Berjaya
Sedapp gilerr nasi lemak ni dodoLs.!


seterusnya ,
aku tkda wt pape pun dh ariny . . tu yg sempat update blog ni .hee~

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan