click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

20 November 2010

kecho atas kesedihan

aku :hari ini yang sedihh bebb.!
hati :kenapa aku sedih ?

aku :tadi aku g makan . .
hati :aikkk? knape ngan g mkn ? selalu, kalau kau g mkn kau gembiraa . .
aku :yelaa . kali ni sedih :(
hati :kenape ? ehh .kau mkn ape hah ?
aku : ni haaa . .
handphone aku dh bg hint . . nk kena tukau baruuuu . . ade ke owg col aku bley dengar
plahan je . . dh arr aku ni sangatt peka ngan pendengaran (sambil buat muke blueks) . .
haa , nk tau mkn ape . . jp agy kau tgk jelaa picx ape yg aku nk bg kowg lapar agy . .

Bloggers : MANA GAMBARNYERRRR ?KALAU TAK LAPAR SIAPP KAU .!

aku & hati serentak TERDIAMM.!

sedapp .!aku pegi mkn berlima tu bukan utk aku sowang ;p


ni haa mknan nye , nak sgtt tgk.! aku tau kowg semalam tk melaparkan perut sbb aku tk update blog kan ;p


Korang marah ke aku lambat tunjuk gambar ?




Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan