click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

6 November 2010

cube lihat dgn klaka ?

sempat melukis dlm dewan exam .ngantukk gilerr gare2 ta cukop tidoe.!
sori lahh beb , aku ni bukan tangan seni nak melukiss .hee ~
and utk pgtahuan kowg , penat aku rotate picx ni utk tatapan kowg . . apekah ??


Semalam , aku gilerr bengang sbb budakk bilekk aku memekak , yelaa . dh kul bape kann . .
aku nak tidooo . . ariny exam kul 9 pagi . .
btw , aku dh tak marah okay . .
klaka gilerr mlm tadi ade cerite Princess and the frog . . hee . . real punyerrr beb . . ;p

Aku tinggal agy 1 paper . . MGT 162 . . aku risauu seyhh . . hopefully , aku tenang ar jwb nty . . tadi paper IMD 103 . . about computerr . . Pehh , Part A, B mmg okay gilerr bahh soalan (gilerr belagak );p sampaiiii je kat Part C.!Part essay . . mcm haremmm soalan . kaku aku tgkk . . sempat arr gak aku termenungg byk2 kalii . . Hari ini Sabtu , mereka2 semua balekkk . huaaaa .! tinggal lahh aku seorangg diri . weeewiittt~
ayt nak jiwang . haktui .!
ape sebenarnyeeerr hari ni aku nak sampaikan ?
ntahhh lahh . . aku sendiri tak tauuu . hukhuk ;p
mcm biaselahhh , aku just hantam taram bedal ape yg aku nak ceritaaa . .
ape ntahh . .
aku bukan takmau balekkk . . tapi . . 9hb aku dh nak anta barang kat umah makcikk aku . .
so , aku kena prepare awl2 arr . .
kemas barang2 .
esok, aktiviti aku mencuci segala mcm pakaian . .
apekah ?
segale sarungg lahh weyy , ,
sarung bantal , tilam . . atoyai . mcm mana aku nak basuh comfrtr ?
problem2 . .
biarkannn soalan ni terus menyelubungi diriku sehingga hari esokkk . .
oke lahhh . .
tu aje yeee . .
ni postingg terbaruu aku . .haha ,
thank you fairy sbb snap kan pic ni ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan