click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

8 November 2010

hari ini hari ape ?

hey hey .
hari ini hari ape ?
gilerr . aku malas nak mampos hari apehal ?
BACE BUKU LAHHH LEESA OIII.!

girl di atas ini sangat berperangai buruk pada minggu ini .!!
mungkin dye nak dtg bulan .
grrr.!



nak jadi ape menghadap laptop je .!!
kau pikir lahh sikit . . mak kau yg hantar kau pegii belajarr . !!!!

weyyy , kau jgn nak marah aku jerrr.!!
kau tau ke ape masalah aku . ?
kalau tak tau jgn nak maen marah je yerrr . .

ishh . . apelaa aku ni keras kepala sgtt .! bile nak belajar dgn tekun . . ?
mak aku tu beri harapan yg sgtt tinggi .!

Setan blah kau dari terus menghasut aku ...!!!!
'Auzubillahhiminassyaitonirrajim'

mama , kite ngah try nak merajinkan diri ni . .
sekejap agy kite bace buku okay . .
ape aku merepek lahh .!



CUTTT.! go back and study .!!
kalau kau malas kejar cita2 kau .!! kejarlahh cita2 mak kau Leesa .!!!


kejar dan terus bekejaran

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan