click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

12 November 2010

Beby Mya yang cemerlang

koir SK Berjaya ;)Part of them , beby

hey .hey .
bangun tidoe aku terus tolong mama kat kantin . .
then , aku g tgkk beby anugerah cemerlang . .
beby dpt nom 3 dan pelajar peningkatan terbaikk .
hee . .
gud girl beby .!
teruskan usaha , supaya next year bole dpt '5A' dlm UPSR ;)
beby comei ;)

Oke then ,
bile dh tghari . . aku bawak lahh beby kiutt ni balekk .
so, i just call her dari jauh . .
"beby jum balekk "
beby bersama tiger nyerr . . grr.!;)
then dye terus meluru ke aku . .
kebetulan masa tu ade guru kelas dye kat blakang . .
then , cikgu dye punn dukk panggil beby2 . .
hee .
pastu , beby ckp cmni kat cikgu tuu .
"cikgu , kire ikut gred ekk . . "
cikgu dye jwb "yelaa, beby ;)"
then aku cm pelik , ape yg beby ckp kire ikut gred . .
ouhh , upe2nyerr kalau kire ikut gred beby boleh dpt nom 1 atau 2 . . !
bagus lahh beby , next year UPSR kann . .
dikire ikut gred bukan peratusan . .
chaiyokk2 . beby .!;)

oke , balekk jer aku rehat2 jap ,
kul 2.30 . .
aku g amekk deqda .
ya Allah .. Ya Rabbi . .
2 kali buat announcement.! tapi tk muncul2 .
aku dh siap pusing 1 skola carik dye . tade gakk .!
barang dye aku dh nampak , cume kelibat dye je ta tau kat mana . .
LOL.! upe nyerr dye tido kat bilik study .
heiii . aku cepuk gak dak ni . .
then , aku ajak dye g kedai sbb aku mmg ase balek kali ni aku nk tambah koleksi selendang aku . .
oke , then . .
aku pilih2 , tibe2 dye try use tudung syria . .
dye ckp muke dye ta sesuai ..
ermm , tkpelaa . .
aku just carik kan ank tudung layer . .
terjumpe lah satu , yg harganya RM7 .!
murahkan ? biase RM 15 . .
aku ase penghabisan stock kot kt kedai tuu .
then pegii kedai selendang tadi balekk . .
utk pilihkan dye satu selendang , sbb aku engtkan nak belikan dye pashmina sbb dye selalu guna pashmina kan .
tbe2. dye tanak lakk . .
so, aku just ikut jelaa ape dye nak kan . .
oke selesai kami beli slendang . .
kami pun pulangg . .

aku ase senang hati gilerr bile terbaca ni . .
i cannot spent more time on my fb . i need to go now . . amekkk Kelly Leeda ;)

nie haa . .

oke arr tu saje . tata ;p
sori gambar Deq da tade ^_^

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan