click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

23 November 2010

melancong d daerah sendiri ;)


Hey2 . .

Korang ape khabar ?? hope semua tgh dlm keadaan hepy cm aku . .

Arini aku bangun tido agak lewat iaitu kul 8pg . .huh.! naseb baek mlm tadi aku dh kemas umah sikit2 . .

Then , hari ni aku memang merancang nak melayan karenah adek2 aku . .

Uhhh , tangguh niat nak g Pavi tuu agy . . tkpee2 , next time bole g kann . .

‘Knock , knock’ (ni bunyik ketuk pintu ala2 org Inggeris lahh) PADAHALLL . .

‘Tok , tok , tok’ Style je bunyik ketuk pintu drama melayu . . ;)

Adekk aku Kelly Leeda kejut aku bangun . . almaklumlahh , aku memang tk reti bangun sendiri ;p

“Weyhhhh . . bangunnnn hantarkan aku .!!!”

Kibut gilerr adek aku ni , aku pun suruh arr dye g mandi dlu , kejut beby . .

Bile kami dah siappp ..

Kebetulan mama dh siapkan sarapan . . engt nak sarapan sekali ngan mkn tgh hari nty je . . but , mama suh breakfast kat umahh . . mmg fast arr kami makan kann . . sbb Kelly Leeda dh lewat . . (Utk pgtahuan anda , Kelly Leeda mempunyai masalah bangun tido seperti aku)

Everything done .!

Kami bertolak ke destinasi pertama umah Azanis Shakidoq . . hantar Kelly Leeda and her friends ke bus stop .! ehh . . bus stop ke bus stand ? aku pun confiuss . . sbb yg besau tu aku panggil terminal bus . .

(selit cite sikit) haa . mase aku study kat Batu Pahat kan . . dowang ketawe kan aku sbb panggil terminal . . beberapa kawan (dorang) ckp “sedar diri lah cik kak tempat blaja kau ni kampong sikit owg tak panggil terminal “

Ouh My Allah , benda cmni pun jadi masalah . . dowang . konon style lahh . hape lahh . bg aku everybody is same . . kau nak sebut DIIM ke PENGURUSAN MAKLUMAT ke . benda yg sama kan ? (ni dh masuk dialog kampus segamat lakk )

Ouhh . . sudah2 .! nty lebih2 story terngumpat sape2 plak . .

Lebih baekk berbalik kepada cite tadi . .

Cite hari ni ,

Selesai hantar Kelly Leeda , kami ke Library PKNS . . Konon2 nak bace buku arr , sampai buku ke-5 , bapakkk bosann weyhh . . (membaca bukan hobi aku) walaupun amex Diploma In Information Management .

Then , kami keluar daripada library and bawak beby pegi maen game . . habes 10rm utk kami berdua jerrr . . (seriusss.! Kalau kite bosan mesti byk bazir)

Lepas tuuuu . . kami g naek Bukit Melawati . . lorhhh , engatkan takde owg . . kami sebenarnye mcm seram2 nak naekk .yelaa , tempat bersejarah .hoho;)

Nasebbb baekkk . . belambak manusia kat atas . . bukan sahaja manusia bahkan monyet pun belambak . . hoho . .

Then kami pun g lah Muzium Daerah Kuala Selangor ..Lepas pergi muzium daerah ,kami ke perigi beracun . . seterusnya ke Muzium Permainan Tradisional . .

Muzium Permainan Tradisional takde arr seseram Muzium Daerah . .

Engt nk explore agy bukit tu . . tapi antara berani ngan tak je wey . .

Masih menanti Kelly Leeda pulangg . . lorhhh , dye still kt sane . . then . .

Aku pun bawakklahh cik beby ke taman permainan . . sampai bosannnnn.!

Kami amek keputusan utk balekkk . .

Sebelum tu kami g cari baju aku jap , malangnye takde . .huh.!

Fenatt tauu , ,

Dan akhirnya mama yang g amex deqda . .

Jom tgk gambar2 pelancong hari ni . .



kami comel kann ? ;)



2 ulasan:

ChoColat DonuT berkata...

best nyer ko jln2 ngan adik ko...hehe nanti2 bole bwak aq plak yea..;)

bayi beriman berkata...

oriteeee . mai arr dtg sini

secebis senyuman

Tajaan