click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

5 November 2010

Leesa yg pemalas .!

aku baru siap kemas barang cuti sem , sambil2 lahh , so , nty tade lahh kelam kabut sgtt kan .
okay , tadi kan aku buat kuiz fb . . iaitu kerjaya akan datang aku . .
kuiz telah di invitee oleh Sheema . .
then aku , dh jwb . .
ni lahh result yg aku dpt . .

High Powered Executive

You love to be in charge, and have the attention on you. You are very outgoing ad can make deals with anybody. You do well in any endeavor you take. You sometimes dont have time for everybody or everything. Money isnt going to be a problem in your life.


Betul ke aku ni bertanggungjawab haaa ? btw , ni adelah satu ramalan . . kite sendiri tak tau kan ape akn terjadi akan datang . .
so , tolong doa2 kan jelaaa yee . . heee ~
thanks ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan