click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

7 November 2010

semasa ketiadaan kak tini

makan makan makan ;)

Assalamualaikum semua orang . .
hee hee . .
korang mesti lapar tgk gmbr atas ni kan ?;p
kak tini pulak mesti cm sedihh kan bace tajuk ni . hahaha . . sengaje je nk bg akak cm bengang seolah2 kite cm suke ketiadaan akak . .
haha , rileks dulu kak tini , jgn nak nagess . .
actually , kite gilerr rindu kat akak .
kesian seyhh , pagi tadi bangun tido . . haha , pagi ke ??
dpt pesanan msg drpd kak tini . .
bersama kartini Arora ;p

triitt~
"Leesa syg..tket da abes..ad kul 9.30 dan 4ptg..akk da stuck kt tmrloh ni..aduhai.."
Kesian gilerr kan kak tini ni . .
then , aku just suggest kan dye turun bandar terdekat atau balek ke jengka semula dan bertolak keesokkan harinyee . .
akhirnya , kak tini bersetuju utk balek ke jengka semula , tapi telah aku engatkan supaye dye beli tiket terlebih dahulu hari ni . .
hee hee . .
so, ni aku tade cntct dye agy . . apelaaa , yg dye ngah buat skang ni kan . .
hope everything is okay .
Kali ni , cerita aku panjang sikit lahh kan ,
sori kalau buat korang serabutt . .
malam tadi Mira Roslan rancang nak g makan kat secret recipe . .
then aku bangunn2 dgn aman dan tenteram . .
hee hee . .
tak penah kott , aku tido smpai 1.30 tanpa ade gangguan suara .
confirm2 lahh hari ni aku telajak subuh , terpaksa ku qada'
oke, sambung balek cite tadi . .
setelah bangun tido aku mandi . .
dh siap mandi barulahh aku kejut cik miraaa . .
berselera kan kawan saye ni ;)

"Mira , choclate and delgent(betul ke ejaan ni ?),nasi goreng thai , spaghetti , nak yg mana ?"
then , mira pun terjaga dan kami amek keputusan utk bertolak ke sana selepas aku siap basuh bajuu . .
siott arr kan ,
baju aku upenye dh lame siap .
then kami pun bertolakk pade kul3 . .
kul3 tadi adalah waktu makan pagi kami pada hari ni ..
hee hee ..
aku order nasi grilled chicken,
mira fried rice thai , kak ain order nasi ape tahh tadi . aku pun lupee . .
kak aien comei kan gmbar ni ;)


mira Roslan ;)

then aku order airr yg paling ta sedap d dunia .. yelaa manelahh aku tau air ape kan ..
air hijau tu paling ta sedap . . jgn order okay .!

ckp bhs inggeris . . make sure , tulis arr dlm bhs melayu . cnfirm aku ta salah order .hee hee.
perhh , aku mmg ta bole go on ngan air tuu . .
then aku order air pepsi . .
minum lahh air yg 1 tin harga 4rm . bodoe .!cekik darah .
rileks lah , mkn restaurant francies high class cm tu la kan.
kenyang mmg gilerr nk mampos weyy .

secret recipe mahal dan kenyang ;)

comment aku :
makanan sedapp , minuman ta sedap , kek ta sedap . .

aku telah membuat sedikit pembaziran di sini , yg mana aku telah mmbelanjakan utk scret rcpe mcm 3 hari aku mkn kat kampus . .
tapi tkpe sekali sekala . .
engt kenyang tu bole tahan 3 hari . .
haha , sekali , tadi tepat kul 8.30mlm scrt rcpe dh jadi secret yg laenn . .
oke lah wey , aku pnt seyhh . baru kemas brg yg tk mcm byk nak mampos . .
by darlaa ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan