click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

20 Ogos 2011

Segmen Awiekashi Studio's : Jikalau Aku Sorg Boy/Gurl...


Aku rasa aku nak join benda ni.!!!
Jikalau aku sorg boy.!!!
HAHAHA.
Hai nama pemilik blog ini Leesa.!!!Aku seorang perempuan.!!
walaupun nama blog aku bayiBERIMAN. Beriman seringkali dikaitkan dgn lelaki kann ?
Aku mmg beperwatakan perempuan..
tp cara aku berinteraksi ngan kawan2 kasar..itu satu perwatakan lelaki kahh ?
HAHAHA.
Oke,lailai..
aku mau join segmen abg MPP kite ni.!!
Awiekashi~
Kalaulahh aku ni lelaki kannn..
aku nak mcm ni.!!!

  • rambut pacak dan botak sebab aku tgk lelaki mcm ni mucho seyhhh..hee~
  • aku nk selalu pergi masjid sbb aku berani nk jalan sorang2 waktu malam kott
  • aku nak azan kat masjid.
  • aku tanak mintak duit awek aku.
  • aku nak call mak aku setiap hari.
  • aku nak kumpul duit supaya cepat kawen.!!bukan senang nak tgk lelaki cepat kawen.
  • aku tanak lepak sampai pukul 3,4 pg...kt tepi jalan..mcm tade life.
  • aku nk maen dota
  • aku nak maen kan gitar utk awek aku.
  • aku nk jadi lelaki bersahaja .
  • aku nak ade kereta yg tiptop .!!jadi drifter ke..ok gakk..HAHAHA.
dan yang terakhir.......

AKU NAK JADI BENDAHARI TERHORMAT MPP UITM SEGAMAT,JOHOR.!!
Yelaaa..lelaki kan, bila diberi kepercayaan memegang duit mcm satu benda yang sangattt seronok.!!!mauu tak seronok org percayakan diri kite.kerana diriku begitu berharga...

heehee..
okelahh, bg sesiapa yang berminat nak join ni..lailai..cepat2 sebelum dh tk dpt join.!!!
mehh singgah studio japp

3 ulasan:

AwieKashi berkata...

HAHAHAHA!
agak terasa bila nak jd BK MPP uitm johor..."terasa jugak di dihormat"

AliaJustea berkata...

HAHA.. yg part last tu sokong ! nak jadi bendahari kehormat MPP jugak !

bayi beriman berkata...

Awiekashi..mestilah!!yg tua dihormati, yg muda disayangi..auwieee~

Alia : tiru2..hee^_^

secebis senyuman

Tajaan