click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

20 Ogos 2011

Dalam hidup ni, bila masa aku akan diam ?

Tengah berjalan2.
kawan aku cakap aku bising..
aku buat tak tau je..sebab aku dh lali dengan tohmahan masyarakat ni..
bising dan aku dh sebati dalam jiwa.
rupanya dalam diam..
ade dua org kawan aku..
nama dye Sofie and Suzana dh buat kajian tentang diri aku lahh..
HAHAHA.
aku biaq p kann je depa bersembang..
tibe2 aku terdengar..
Leesa akan diam bila ??

1.Masa marah
2.Tidur
3.Naek tangga.

Nak tawu kenapa dalam situasi ni aku agak diam ?
Hee hee..
jawapannya..

1.Tengah marah beb,!!!kalau tk diam, lagi sakit hati...masa marah, buat semua berani sorang..bawak kereta pun dh tk pandang kiri kanan...
2.Yakin ke diam ? ntah2 aku berdengkur ke, mengigau ke..HAAA..pwekk;P
3.Naek tangga tu penat derr..1st time duduk dlm UiTM dapat bilik atas sekaliiii selama 3 sem kat sini...kalau masa naek tangga ni, korang nk ngumpat mmg sesuai masanya..sebab aku takkan dengar dan takkan masuk campur..HAHA..

okelahh..itu je kott..
hidup tu jangan lahh moody dan pendiam sangatt ehhh..!!
bosan seyhh kalau diam je.. kite kenalah memeriahkan suasana alam semula jadi...kann..kann ?
kalau burung je nk bising..
kesss jugakk derr.. nty burung yg asek berkicauan sakit tekak cmne?
siannn dye..

okelahh, majulahh suasana ceria utk dunia.

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan