click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

19 Ogos 2011

Aien Perry

Hai, gambar di atas ni..
gambar aku ngan Kak Aien Perry.
Mula2 masuk kelas dulu..aku tk suke sgt ngan ferangai dye ..
sbb mase mula2 dye kalau jumpe kt luar tk penah tegur aku dan kawan2 kelas yg lain.
sampai satu masa dye luahkan ferasaan sambil menangis.
aku bukan ta suke kawan ngan dye..cuma aku tk suke budak sombong je.
bile dh dengar penjelasan.
aku semakin rapat ngan dye.
dan dye pun dh start pegi kelas sama2 kami..
kalau dye malas g kelas.aku suruh gak g kelas.even dh lambat..
dye ni baekk seyhh.
korang ta kenal dye jgn describes bukan2..
Ouh,lagi..
aku selalu study BEL dgn dye..even sekarang ta sama kampus pun aku still lagi stdy BEL ngan dye.
dye lahh penyebab aku tawu buat essay.
kalau ta..
speaking ta hebat..
essay lg lahh ta tau.
aku tak tau nk describes ape lg pasal dye ni..
aku nk korang tawu dye ni baek dan sporting.!!
aku seronok kawan dgn kau kak aien perry oiii.!!
hati2 dengan org sekeliling oke.!!

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan