click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

25 Ogos 2011

hati ini mudah simpati

Semalam aku sembahyang zohor kat Masjid,
ade akak ni dgn 2 org anak kecil.
dye senyum ngan aku...
Aku tanyalaa..
Akak duduk mana?
Apa ntah namanye kat Segamat ni gakk lahh..
"Duduk___tapi dh kena halau ngan mak"
aku cuma senyum..
aku tk boleh nk teruskan dengar...
sebab aku tau,aku akan rasa sedih dan kesian..
masuk kereta baru aku tanya kawan aku pasal akak tu..
rupanya,
suami akak tu dh meninggal dan beby kecik tu mk dye ckp bukan ank akak tu..
bape tahun laki dye meninggal aku tk tahu.
anak akak tu nk d bg ke org...
patot pun akak tu asyik cium anak dye yg beby tu..
Tak tahu aku status anak tu tp itulahhh
Hati seorang ibu...
tadi siang,ade budak part 1 kad bank dye tertelan dekat ATM..
Bencilahh aku kalau berada di tempat dye..dah lahh Part 1,ade masalah yg mcm tu..
tk tau nk buat tindakan ape..kalau aku mesti dh cemas.kasihan budak tu..
bile dengar budak tu DIIM lagi lahhh kesian.rasa mcm nk bukan mesin tu dan bg kad dye..!!

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan