click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

20 Ogos 2011

Entry berat

Aku tak tau nak luahkan kat mana.
aku taktau tempat ni sesuai atau tidak aku luahkan ferasaan ni..
walaupun ini public..tapi ini blog aku..
hmmm..
aku bukan tak suke keadaan sem ni..
Dalam hidup ni aku 1st time aku merasa di ajar oleh lecturer yg aku sendiri tktau ferasaan dye.
Masuk kelas suke hati,nak ganti kelas suka hati,nak batalkan kelas suka hati, nak suruh isi entrance and exit servey suke hati,nk bg assignment berapa banyak suke hatii...
semuanya suke hati..
sekarang suka hati pulakk aku nk tulis apa kat blog aku ok.!!
aku mcm dh tk boleh tahan nak pendam ferasaan ni.!!!
Selama aku hidup kat sini..
aku lansung tade masalah dgn Lecturer, even Miss Illa yang ramai org ckp garang pun aku oke .
tapi dengan seorang Lecturer ni .!!!aku bengang lahh.!!
ye, aku tau dosa mengumpat lecturer sendiri..
Pembetulan,ini adalah luahan ferasaan ok!!
Tak pernah2 aku dapat sampai 4 assignment dlm satu sem.!!paling tidak 2 je wey..
assignment ta mcm tough.!!
aku banyak lagi benda nak buat.!!
ye, mmg aku selalu online fb..tp dlm masa yg sama aku study jugakk..
jadi, jangan jadikan aku online fb sebagai punca aku ta cukup masa.!!!
selama aku belajar dgn lecturer ni.!!!
dye ta penah bg syllabus ape..
lepastu, selama dye mengajar dye bace slide je...
kalau bace.!!!aku pun boleh.. ta payah buat kelas.!!!
kalau di tanya suruh explain lg
dye akan jawab "kann arytu saya dh ajar?"
bila ditanya bila nye di ajar
pasti kami akan dimarah.!!!
lepastu,kat kelas suke cakap
"kalau tk faham tanya"
bila kami bertanya pasti kami dimarah.!!1
lepastu mula lahhh.!!!
buat air mata menitis..
buat ape seyhh buat mcm tu ?
buang air mata je.!!!
aku as student , ase mcm tkde mood lansung nk tau pasal subject tu..!!!
tp sbb nk exam je weyy.!!!terpaksa.!!
dh lahh 2 subject madam tu ajar.!!!
aku mmg akan pastikan ini kali terakhir madam ajar aku.!!!
ye, aku tau..itu lecturer..seburuk mana pun kite kena hormat.!!
ye aku hormat, madam marah aku mmg aku diam..!!sbb madam tu lecturer!!
tapi fikirlahh sikit weyhhhh.!!!!!
stress lahhh mcm ni.!!!
kelas suke hati mdm nak buat bila, suke hati nk bg asgmnt berapa, suke hati nk buat apa.!!!!
fikirlahh jugak org lain..lebih teruk bila aku selalu mengadu dkt seorang kawan aku(senior)..
dye ckp,dulu madam lg terukk selalu bawak anak g kelas, katenye tade org nk jaga.!!!
Madam selalu bercerita tentang masalah dye, tkpelaa..nk cerita...cerita jelaa..kami dengar jelaa..
tp jangan jadikan masalah peribadi alasan dlm kerja.!!
ape seyhhh.!!!
aku rasa nak buat evaluation yg teruk2 je kt dlm i-learn.!!!!
macam ni,sampai bile students nak maju,lecturer buat perangai,student mengumpat dye.!!1
aduii,aku tk tau dh ni,.berkat ke tak aku study.!!
dh lahh, maafkan aku kalau terkasar bahasa.!!
aku cuma luahkan apa yg aku rasa..pada yang nak fikir negatif tu..
lantak korang lahh..hidup korang kan selalu positif sangatt.!!!baguss sangatt.!!
korang mungkin boleh bersabar dgn lecturer mcm ni, tapi aku tidak.!!!

oke, bai.

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan