click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

1 Ogos 2011

Puasa lahh awakkk...


Hai Assalamualaikum w.b.t...
korang semua.. pastikan dah sahur
baru bace blog aku ni..hahaha.
sempena bulan ramadhan ini..
aku nak ucapkan
Happy Fasting Day
kepada semua yang membaca blog comel ini..hihi(rileks)
korang jgn ponteng puasa tauu..nty aku cubit kuat2 baru tawuu..
muka comel, kalau tk puasa terus tak comel..
haa..takut takk ?
;P
btw, sempena bulan ramadhan ini..
aku akan lebih kerap update blog aku yg lg 1...
almaklumlahhh, bulan ramadhan kann..bulan meningkatkan keimanan dan amalan.
free2 je Allah bg sebulan utk kite beramal lebih dan berlipat kali ganda amalannye..
opss, sebut bukan utk riakk.
tp..tp...
sekadar ingatan bersama.
Ouh, pasal OPKIM tu..jangan risau..
aku akan update lg..
hihi..
Oke,lahh kawan2..hari ni aku balek Johor semula..
akan berbuka puasa bersama sahabat2 di sana.

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan