click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

6 Ogos 2011

Meragui ?


Kawan2 blogger...
aku ade terbaca satu post daripada seorang insan di satu page di fb..

1. Buka google maps (maps.google.com)
2. Search 47.110579,9.227568
3. Cari panah warna hijau, trus klik 'street view'
4. Tekan gambar ke arah atas dan tekan kiri dan tengok apa yang ada kat langit...


apa dalam fikiran korang ?
sekarang benda ni bermain2 difikiran aku..
kalau aku ade duit..
sekarang gakk..aku g tgk langit tu..
then aku cari lagi dlm google..
ada satu article..
this is a god.!!
gilerr ke ?aku tak boleh dgn keraguan Allah.
fikirlahh sikit wehhh.!!
then aku tunjuk kt adek aku..
dye ckp
"aku rasa edit error"
ape yg bermain difikiran aku sekarang...?
Manurut ayat di dalam Al-Quran
"tidak perlu meragui kewujudan Allah"
faham kat sini ?
Google ni kan kapiaqlaknatullah yg buat...
jadi utk ape dye buat cmni ?
utk anak adam ..
HAAA..boleh fikir takk ?
utk anak adam terpesong..
jadi, hati2lahh yerr sebelum mmbuat spekulasi..
Aku minta maaf kalau salah..
tapi ini pandangan aku..
bukan nak bersangka negatif..
kerana aku dh explore dlm byk article ni bru post bnde ni..

dan kalau misal kata blog aku kena band pasal benda ni..
aku tak kesah..
jihad fisabilillah.
Allahuakbar.!!

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan