click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

6 Ogos 2011

hai itu satu menggembirakanku


Assalamualaikum..
aku jarang update blog..
sebenarnye hari ni, aku malas update blog..
tapi...
wehh.
aku ade benda nak cite ni..
aku taktau selama ni arjuna selalu ikuti perkembangan blog aku ataupun tidak.
korang tawu kenapa aku jarang update blog ?
sebab nye..
HAA..ni aku nk cerita.
sumpah aku ckp..arjuna lain drpd lelaki laen.
aku memang betul2 suka kan dye...
aku try utk lupakan dye..
kurangkan ferasaan suke dye..
tp aku ta tau kenapa gagal wehhh.!!
suatu hari...
aku ambil keputusan utk..
mula aku bertindak untuk tidak call dye.!!yaa.!!aku berjaya tak dail nom dye.!!
namun aku terhantar
"rinduuu laaa"
tp dye ta balas.
aku ade gak g Melaka, tp ta penah berkesempatan dpt jumpa dye..
oke, tkpeee..
lama2.. setiap kali g Melaka ta dapat jumpa..
aku dh mcm patah hati nk cntct dye mase aku ade kt Melaka.
oke, aku berjaya.!!!
Aku dh mula tak message dye sbb aku nk kurangkan ferasan aku ni...!!
Oke, aku berjaya tak message dye.!!
Tapi aku terpost kat wall dye "rinduuuu"
rinduu tu satu ferasaan yg buat aku terseksa..
aku jatuh hati.. bukan senang wehh aku nak jatuh hati..
aku cuba untuk tk post-di wall dye..
aku berjaya.!!
tp tertegur dekat IM.
tapi tk berbalas.
aku rasa mcm dh giveup.!!
bile terasa rinduu ade jugak aku post pasal dye kt blog ni...
kali seterusnya aku cuba tak message, call, wallpost,IM,dan chatting kt mana2 yg dye boleh ferasan kewujudan aku.!!
BERJAYA.!!
tapi aku terpost kt blog.!!
sampai masa seorang classmate tegur
"Siapa Azraff tu ? berapa banyak kali kau post pasal dye, sedangkan aku classmate kau bape keping je gambar aku dlm blog kau"
aku pun tunjuk dye siapa Azraff tu...

kawan aku sambung lg bercakap
"nanti aku add dye, aku bgtau kau punye ferasaan ye"
lantas aku jawab,
"takyah lahh wehh..aku dh penah gtau dye punn"

akhir sekali ..
aku jarang update blog...
maafkan aku kawan2 yg singgah blog ni..
aku jarang update..
yerr.!!
aku BERJAYA utk letak topik2 yg ta best.!!jarang update.!!

1mlm , aku post status
aku setia menunggu mu..hingga aku penat menunggu lahhh!

Dan pos lagu 150 kali by fynn Jamal

DAN AKHIRNYA..
malam ini..jantung aku mcm nak luruh ..
dye tegur aku..
kalau kau nak tawu..
hati aku menjerit.
"Aku rindu kauu arjuna.!!"

tapi, itulahh..
masa membuat kite jadi janggal antara satu sama lain..
arjuna..
org lain nampak kau hensem..
tapi aku sikit pun ta nampak kehenseman kau..
ape yg aku nampak..
kau kasar dlm kebaikan.
aku suke kau sebab ferangai kau.bukan sebab rupa paras kau.

aku tawu aku tak layak utk kau..
tapi sekurang2nyerr..
aku gembira sbb kau pernah jadi kawan baek aku ..
aku tawu kau nampak kasar dgn aku..
tapi x-gf kau penah cite kat aku..
yg kau mengaku, aku ni kawan yg paling baek dgn kau.
bagi aku lelaki bukan senang nak mengakui kawan baek perempuannye..
lagi aku perempuann yang gemokk ini..

kau bersahaja..
arjuna.!!
aku percaya, kalau ade jodoh kite takan ke mana.
aku sayangkan kau .!!
aku menanti kau dan terus menanti.

goodnight ;)
esok jangan ta puasa tauuu.!!

p/s:sorry culik gambar atas tu..lama ta jumpe..
rasanya..semua gambar yg ade kt lappy aku ni..
aku dh post..hee~

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan