click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

22 September 2011

Perempuan selekeh.

Hai,Assalamualaikum semua .
Selamat pagi.!!
hee~
awal aku bangun cuti ni..
awatnyaaa ?
HAHAHA.
lailai..
gwa mau cite sama lu olang.
malam tadi aku tidur awal..sebab agak penat lahh (tangan di dada mata ke atas)
tengah sedapp2 tidoq ni..
roomate aku tgh ckp pasal aku..
pegi mampos lahh.!!
engat aku ta dengar..
choiii~
yg lain ckp oke lerr...
laa ni, sorang ni cakap aku cmni ayat dye
"aku tgk dye ni pergi kelas mcm serabai sikit kann ?"
HAA..mehh aku explain..
aku dalam u ni je serabai,
sebab tujuan utama aku datang sini belajar bukan menggedikk.
aku bukan tk reti tacap muke,
masalahnyerr kann?
utk ape seyhh pakai make up tebal2..?
nk pegi kelas je kottt.!!
bukan nak pegi shooting...
ouhh, kalau pasal baju...
aku malas nak bawak baju banyak2 kat sini..
sebab nanti kalau kat rumah aku nak pakai baju ape kann ?
kt rumah hari2 aku keluar...
so, takan laa...kat rumah tanak jaga penampilan kann ? lagi selalu keluar terserempak dgn kawan2 lama...
lepastu aku malas seyhhh nak balek mcm korang... bawak baju balek lg..
balek untuk 2, 3 ary je punnn..
lain lahh aku kat sini baju lain, kat sana dah ade baju lain....
tayah bawakk beg berat2 pikul baju yg sama utk bawak balek..
kat uni ni... bukan aku tanak jage penampilannn..
masalahnye, aku tade masalah,,:)
lagi punn balek2 muka yg sama je aku jumpe..
kalau aku pakai cantik2 punnn bukan ade boifren aku kat sini...
pastu, aku bukan tanak jaga penampilan...
kadang2 aku takut terover daripada lecturer...
itu kann lecturer, aku ni student mana boleh lebih atau setaraf dgn lecturer..
aku menuntut ilmu dengan lecturer so aku mesti lebih rendah kedudukan daripada lecturer ..
biarppunn lecturer je yg selalu cantik daripada aku.
hmmm..mesti korang cakap aku tk open minded..
ni bukan kire open minded...
masalahnye, bermakeup tebal2 ta kena derrr..
ni tempat mencari ilmu...ingat tuuu.!!!
aku bukan nak cakap ape lahhh,
ferangai perempuan yg ckp aku serabai ni mcm mana lagak dye..
pehhh, pegi kelas memang menjaga penampilan..
tapi tempat tidur ,almari mcm haremmmm....
katil dari awal sem sampai laaa niii,tak pernah berkemas...
meja belajar lagi laaa...
kalau aku sapu bilik...
pehhhh....belambak siakkk sampah... mcm 20tahun tk menyapu..
mana taknye, makan gula2 campak bawah..
bingaii.!!!
depan boifren nampakk lecakkk
"euwww...nape beby ajak jalan kotor2 ni"
hakk tuiihh.!!!
selama kehidupan aku ni,
mejoritynyerr perempuan yang bercantik2 ni lahh yg bilek serabut.!!!
jadi, hati2 lahh semua lelaki...
muka tak menjamin apa2...
kebersihan tu penting...
kalau nak jadikan isteri pilihlahh yg betul2..
kalau muka cun tapi pengotor..kesiann nanti dekat anak2 kauuu...!!
lepastu perempuan ni wehh,,,
baju dye memang sokmo cantik2...
tukar2..
pinjam baju org boleh lahhh..
kalau aku lebih rela pakai harta sendiri daripada melawa pakai harta org lainnn.
pinjam berzaman barang org baru nak pulangg.
aku kire bersyukurlahhh sebab tak sama saiz dgn kau..!!
kalau tak mesti kau pun nk pinjam brg aku...!!
HAHAHA...
aku sebenarnye tak marah pun kau cakap cmtu..
cuma aku tak suke sikit lahh kau cakap aku serabai, padahal kau kat bilik lagi serabai.!!
muka biar tak cantik , tapi jgn pengotor..
sekian ,terima kasih .
bai.

2 ulasan:

FADZ berkata...

setuju sangat ! setakat cantik tapi belajar tak pandai takde guna jugak. just be ur self oke. :)

shazwani ismail aka wan khan berkata...

haha terbaik sis :)

secebis senyuman

Tajaan