click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

18 September 2011

gay

Semalam aku call ramai org.!!
sbb bosan.!!
heee~
dalam kesemua yang aku call.!!
aku tk boleh lupe cerita drpd seorang kawan aku ni.!!
kesiannnyaaaa.!!
aku kesian bukan sebab aku suke dye,tapi aku kesian sebab aku sayang dye.!!
macam mana dye teruskan hidup setelah diaibkan oleh org sekeliling.!!
lepastu dye still boleh baik dengan budak yang aib kan dye ?
lihatlah.. bagaiman ciri2 seorang kawan yg baikk.
tulusnya hati dye...
aku puji bukan sbb dye kawan aku tapi aku suke dgn sifat kesabaran dye..
hati dlm dye mmg lahh sedih wehhh.!!
siapa yg suke org ckp belakang pasal diri kite kannn...
Motif budak tu nak jaja cite buruk pasal kawan aku tu kt org lain sbb ape?
sumpah aku benci dye.!!!
dh banyak kali dye buat orggg.!!!
engat sikit wehhh...
hidup ni karma.!!
kawan ketawe kau ade..
tp kalau kawan menangis belum tentu kau miliki.!!!

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan