click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

15 September 2011

changing

FUHHH..FUHHH..
Habukk banyakk naa..
maaflahh..student lagi mana larat nak bayar tukang gaji kannn ?
Sorry lahh blog...aku bukan ta sayang kat ang..!!
aku busy sangatt lahhh.(tangan di dada mata ke atas)
aku tengah sedihhh..
aku perlukan blog..!!
HAHAHA...
blog.!!
aku nak luahkan ferasaan ni :(
tadi member aku cerita pasal sang arjuna (actually dah tak layak panggil dye arjuna)
mula2 aku cite kat mmber aku
"kak...kite rasa kite dh boleh tukar arjuna.HAHA"
then dah cite2 bagai dgn kawan aku tu...
dye ckp "mmg patot punnn Leesa,dye ada cakap something pasal Leesa"
mula2 dye agak keberatan nak cerita kat aku..
tapi aku tanya dulu
"kak cite boleh sakitkan hati kite ?"
"a'ahhh"
"oke,then akak teruskan cerita"
bla..bla..blaa...
akak tu cerita kat aku azraff cakap cmni
"Leesa tu menggelabah je lebih add family and kawan2 aku"
ouh..such a nice word you as my friend.!!
LAAA ni aku nak jawab sikit..

"Alololo..Azraff sayang manja beby.!!!memang lahh selama ni aku suke sangatt kat kau sayang.!!!
Aku manusia biasa kott..!!kalau kau reject aku pun aku tk kesah lahh derr..bukan kau sorang jantan kat Malaysia ni.!!
Ayat kau tak boleh nak hottt sentapp lagi ke derr ?
Aku nak cakap ngan kau ehh.
At least kau ade rasa lahhh ade perempuan yang macam aku ni TERsuke kat kauuu.!!!daripada kau tk merasa.!!then, pasal add family kau.?rileks sikit boleh ? belambak kott family mmber2 aku,aku add.!!bukan kau soranggg.!!!Add kawan2 kauu ? fyi, KAWAN2 KAU yg add aku.!!
apehal plak aku nak add kawan2 kauuu.!!
then, ada some of your friends memang kawan2 aku.!!!
Sekarang ni utk pengetahuan kau.!!
AKU DAH REMOVE SEMUA FAMILY DAN KAWAN2 KAUU.!!
ikut kan hati aku memang aku nak remove kau jugak tp sebab member2 cakap takyah kannn..
lagi pun kau kann x-classmate aku yang paling HOTTT SENTAPPP.!!
Seriusly , aku benci manusia mcm kau yang tak tahu nak menghargai orang.!!!Selama kite tak jumpe, berapa kali kau contact kawan2 ? Jangan engat muke kau hensem bergeng nak belagak lahhh.!!!Hidup kat dunia ni semua org sama je.!!DAN JANGAN NAK BAJETTT HOTT SANGAT.!!baru Leesa je yang suke kau.!!!belum Juliana Evans.!!Engat tuuu.!! Bai forever.

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan